Strona główna
PICK A VOICE
PICK A VOICE

PICK A VOICE

02-555, Warszawa, Al. Niepodległości 161

Baza lektorów • Baza lektorów Pick a Voice

Przekaz medialny, aby miał właściwą siłę oddziaływania na odbiorcę oraz mógł przedstawiać zarówno treści wizualne, jak i słuchowe, powinien składać się z obrazu i dźwięku. Oba te czynniki bardzo mocno wpływają na postrzeganie atrakcyjności nowopowstałego utworu. Aby jednak spot reklamowy czy filmik promujący daną działalność stanowił spójną, a jednocześnie interesującą dla odbiorcy całość, zarówno obraz, jak i dźwięk powinny ze sobą odpowiednio współgrać.

Procedura doboru obu wspomnianych elementów uwzględnia szereg czynności, od znalezienia idealnej linii melodycznej, po wstawki dźwiękowe czy też głos lektora. Trzeba także upewnić się, że przekaz słowny jest przedstawiony za pomocą jasnego dla odbiorcy, a zarazem bezbłędnego języka, bez błędów merytorycznych czy też niełatwych w odbiorze skrótów myślowych. Za jakość treści, które ma potem za zadanie przedstawić lektor, odpowiada zazwyczaj sztab doświadczonych specjalistów od reklamy, zatrudnionych w przedstawionej w spocie firmie lub też osób z zewnętrznej agencji reklamowej. 

Co jednak w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie ma aż tylu środków, by finansować prace całego działu marketingowego lub korzystać z usług agencji? Z pewnością wielu właścicieli firm dysponujących ograniczonym budżetem ucieszy się na wieść, że atrakcyjną wizualnie i słuchowo reklamę można przygotować samodzielnie i to niskim kosztem. Przede wszystkim należy ustalić odpowiednią koncepcję. Warto tutaj pamiętać, że proste rzeczy w największym stopniu trafiają do klienta, dlatego dobrze jest opracować spot oparty na minimalizmie. 

Dużym wsparciem dla przedsiębiorcy chcącego wyprodukować własną reklamę są firmy specjalizujące się w podobnym zakresie, które pomogą zadbać o odpowiednią wizualizację całości konceptu. Nie wolno zapominać o ścieżce dźwiękowej oraz lektorze. Tutaj przyda się baza lektorów do wynajęcia, którą można znaleźć na stronie pickavoice.com. Korzystając z pomocy takich podwykonawców, wspiera się polski biznes, a jednocześnie oszczędza, gdyż ich ceny nie są mocno wygórowane.

Copyright 2025 Pracowniap.org.pl - wszelkie prawa zastrzeżone