Strona główna
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów

Lista firm w kategorii: Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów

merg.pl

merg.pl

21-400, Gołaszyn, Gołaszyn 116F

Włoska moda od wielu dekad stoi na piedestale jako synonim luksusu, elegancji i najwyższej jakości wykonania. Gdy myślimy o dodatkach, które podkreślają nasz styl i dodają pewności siebie, na pierwszy plan wysuwają się torebki włoskie. Nieodłączny atrybut każdej kobiety, który nie tylko ma za zadani...

merg.pl

merg.pl

21-400, Gołaszyn, Gołaszyn 116F

Poszukiwanie idealnego stroju, który zapewni komfort przez cały dzień, a jednocześnie będzie prezentował się elegancko i modnie, może być prawdziwym wyzwaniem dla każdej kobiety. Niezależnie od tego, czy idziesz do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, czy po prostu chcesz świetnie wyglądać każdego dn...

PRO-SELECT Sp. z o.o

PRO-SELECT Sp. z o.o

61-505, Poznań , 28 czerwca 1956 153

Praktycznie każdy, kto kiedykolwiek był w salonie fryzjerskim, zdaje sobie sprawę, że uzyskanie takiego samego efektu na włosach za pomocą drogeryjnych, popularnych kosmetyków, nigdy się nie udaje. Jest to spowodowane nie tylko samymi umiejętnościami fryzjera, ale i profesjonalnymi produktami. Stoso...

Kubuś

Kubuś

34-100, Wadowice, Chopina 10

Zdrowe żywienie dzieci to bardzo ważna kwestia, która dla wielu rodziców jest priorytetem. Warto dbać o to, by najmłodsi każdego dnia spożywali dobrze zbilansowane posiłki, dostarczające im odpowiednią ilość wszystkich składników odżywczych. Daje to energię i siłę na cały intensywny dzień.  Maluchy...

Sunrise System sp. z o.o.

Sunrise System sp. z o.o.

61-894, Poznań, Plac Andersa 3

  W dzisiejszej erze medialnej, wykorzystanie platform społecznościowych do promocji biznesu stało się nieodzowne. Jednym z najpotężniejszych narzędzi do osiągania sukcesu w tym zakresie jest Facebook. Ta popularna platforma społecznościowa nie tylko umożliwia interakcję z użytkownikami na cał...

PICK A VOICE

PICK A VOICE

02-555, Warszawa, Al. Niepodległości 161

Przekaz medialny, aby miał właściwą siłę oddziaływania na odbiorcę oraz mógł przedstawiać zarówno treści wizualne, jak i słuchowe, powinien składać się z obrazu i dźwięku. Oba te czynniki bardzo mocno wpływają na postrzeganie atrakcyjności nowopowstałego utworu. Aby jednak spot reklamowy czy filmik ...

1

Copyright 2025 Pracowniap.org.pl - wszelkie prawa zastrzeżone